Zdrowa tarta owocowa

Zaczyna się sezon na jabłka, więc warto zmienić podane owoce na te, które są właśnie dostępne.

SPÓD :

WYKONANIE:

  1. Daktyle zalać wodą, na 10 minut.
  2. Płatki owsiane oraz jaglane zmielić na mąkę.
  3. Po 10 minutach odcedzić daktyle ( ale nie wyciskać z nich wody ).
  4. Wszystkie składniki zblendować na jednolitą masę. W razie czego dodać odrobinę wody, masa ma być jak na kruche ciasto przystało, nie za mokre nie za suche.
  5. Powstałe ciasto wyłożyć na spód tortownicy.
  6. Piec 15 minut w temperaturze 180*.
  7. Po tym czasie dodać ulubione owoce na wierzch. U mnie mus jabłkowy + wiśnie, czereśnie, truskawki, jagody, ale odmrożone, wiec wycisnęłam z nich nadmiar soku i dodałam miodu.
  8. Do piekarnika na 20 minut 180*

SMACZNEGO

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Z czym do chleba? Trzy przepisy na fit pasty kanapkowe Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Brownie z batatem i rodzynkami Owsianka z jabłkiem i migdałami (bez laktozy) Fit ciasto z masła orzechowego Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Ciasto drożdżowe bez jajek, mleka i masła (wegańskie) Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Tańsze alternatywy dla superproduktów Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym Ciasto gruszkowe Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Bananowy chleb Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania Jak zrobić izotonik w domu? Przepisy na domowe napoje izotoniczne Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Fioletowy chleb - nowe super food Omlet z płatków owsianych Domowe pralinki Dietetyczna pizza w 10 minut Pieczone sajgonki wegetariańskie Proste kulki