Sos z cukinii

Cukinię kocham całym sercem i wciskam ją zawsze i wszędzie. Sezon jeszcze chwilkę trwa, więc warto spróbować!

SKŁADNIKI na sam sos:

  • średniej wielkości 2 cukinie
  • 3 ząbki czosnku
  • sól, pieprz i ostra papryka

WYKONANIE:

  1. Cukinię kroimy w cienkie plasterki, ząbki czosnku wyciskamy i wszystko smażymy.
  2. Gdy warzywo zmięknie wszystko blendujemy na gładką masę. Przyprawiamy.
  3. Na 2 patelni podsmaż ulubione warzywa (cebula, papryka oraz prawdziwki).

Podawaj z makaronem!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Z czym do chleba? Trzy przepisy na fit pasty kanapkowe Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Brownie z batatem i rodzynkami Owsianka z jabłkiem i migdałami (bez laktozy) Fit ciasto z masła orzechowego Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Ciasto drożdżowe bez jajek, mleka i masła (wegańskie) Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Tańsze alternatywy dla superproduktów Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym Ciasto gruszkowe Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Bananowy chleb Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania Jak zrobić izotonik w domu? Przepisy na domowe napoje izotoniczne Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Fioletowy chleb - nowe super food Omlet z płatków owsianych Domowe pralinki Dietetyczna pizza w 10 minut Pieczone sajgonki wegetariańskie Proste kulki