Knedelki z ricotty nadziewane sliwkami

MOŻNA ZASTĄPIĆ INNYMI OWOCAMI, NP. TRUSKAWKAMI!

SKŁADNIKI:
— Serek ricotta 250 g,
— 150 g jakiejś mąki, ja zmieliłam płatki owsiane na mąkę,
— trochę ksylitolu,
+ śliwki przecięte na pół i bez pestek :)

WYKONANIE:
1. Wszystkie składniki (poza śliwkami) wrzucić do miski i wymieszać.
2. Uformować wałek, pociąć na mniejsze kawałki, delikatnie rozgnieść i do każdego kawałka włożyć połówkę śliwki, delikatnie zlepić, żeby śliwka była obtoczona ciastem.
3. Wrzucić do gotującej, osolonej wody, gotować ok 4 min od wypłynięcia.

Podziel się:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Brownie z batatem i rodzynkami Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Ciasto drożdżowe bez jajek, mleka i masła (wegańskie) Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Tańsze alternatywy dla superproduktów Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Bananowy chleb Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Fioletowy chleb - nowe super food Omlet z płatków owsianych Domowe pralinki Dietetyczna pizza w 10 minut Pieczone sajgonki wegetariańskie Proste kulki 6 przepisów na odchudzające sałatki Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sernik z kaszy bulgur Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec?

Popularne w tym tygodniu:

Regulamin konkursu "DIETA MIND" Sól nie taka straszna. 6 AFRODYZJAKÓW na WALENTYNKI i nie tylko… Wegańskie Rafaello bez pieczenia