Naleśniki wszyskie dla mnie!

Jeśli ktoś mi powie, że naleśników nie lubi, to nie uwierzę! Nie ma takiej opcji. A jeśli podam wam przepis na porcję, tylko dla was? Idealną na śniadacie... No dokładnie! Niebo w gębie!

Składniki:
-2 białka
-jedno żółtko
-10g odżywki białkowej (zastąp ksylitolem lub dodaj o 10g więcej mąki)
-10g kakao
-45g mąki

— woda do konsystencji ciasta na naleśniki (lub mleko, nie dodawajcie za dużo, bo nie wyjdzie)

Wykonanie:
Białka ubijamy, dodajemy do białek resztę składników i mieszamy do ich połączenia. Smażymy. Podajemy jak nam się zamarzy!

Smacznego!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Brownie z batatem i rodzynkami Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Tańsze alternatywy dla superproduktów Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Bananowy chleb Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Domowe pralinki Dietetyczna pizza w 10 minut Pieczone sajgonki wegetariańskie Proste kulki 6 przepisów na odchudzające sałatki Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sernik z kaszy bulgur Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn

Popularne w tym tygodniu:

Regulamin konkursu "DIETA MIND" Sól nie taka straszna. 6 AFRODYZJAKÓW na WALENTYNKI i nie tylko… Wegańskie Rafaello bez pieczenia