Ciasteczka „nawinie”

Co to takiego? Dodajesz wszystko, co się nawinie pod rękę :D Zawsze wychodzi!

Ciasteczka z resztek:

  • 85 g płatków kukurydzianych,
  • 50 g żurawiny,
  • 50 g daktyli,
  • 10 g odżywki białkowej (możecie pominąć lub dodać ksylitol),
  • 25 g orzechów,
  • jajko.

WYKONANIE

Daktyle i 25g żurawiny zalewamy na 10 minut wrzątkiem. Resztę składników (poza jajkiem) mieszamy w misce. Jajko i odsączone owoce blendujemy i mieszamy z suchymi składnikami. Pieczemy ok. 10–15 minut w 190*.

Wszystko ok. 850 kcal B23 W40 T13. Podzielcie przez ilość ciasteczek, jaka wam wyszła!

Podziel się:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Brownie z batatem i rodzynkami Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Tańsze alternatywy dla superproduktów Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Bananowy chleb Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Domowe pralinki Dietetyczna pizza w 10 minut Pieczone sajgonki wegetariańskie Proste kulki 6 przepisów na odchudzające sałatki Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sernik z kaszy bulgur Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn