Zdrowa tarta owocowa

Zaczyna się sezon na jabłka, więc warto zmienić podane owoce na te, które są właśnie dostępne.

SPÓD :

WYKONANIE:

  1. Daktyle zalać wodą, na 10 minut.
  2. Płatki owsiane oraz jaglane zmielić na mąkę.
  3. Po 10 minutach odcedzić daktyle ( ale nie wyciskać z nich wody ).
  4. Wszystkie składniki zblendować na jednolitą masę. W razie czego dodać odrobinę wody, masa ma być jak na kruche ciasto przystało, nie za mokre nie za suche.
  5. Powstałe ciasto wyłożyć na spód tortownicy.
  6. Piec 15 minut w temperaturze 180*.
  7. Po tym czasie dodać ulubione owoce na wierzch. U mnie mus jabłkowy + wiśnie, czereśnie, truskawki, jagody, ale odmrożone, wiec wycisnęłam z nich nadmiar soku i dodałam miodu.
  8. Do piekarnika na 20 minut 180*

SMACZNEGO

Zobacz również: 6 powodów, przez które nie możesz schudnąć z brzucha

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

6 przepisów na odchudzające sałatki Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sernik z kaszy bulgur Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Fit ciasto z masła orzechowego 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Jagodowy sernik na zimno Racuszki z jabłkiem Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn Tłuste przekąski, które pomagają schudnąć Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Oreo fit 5 fit śniadań z płatków owsianych Tych produktów nie jedz przed treningiem Domowe batoniki musli (bez pieczenia) Odchudzające przepisy: sałatka z kurczakiem i truskawkami Domowe pralinki Smoothie - sposób na zdrowie?

Popularne w tym tygodniu:

Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Fit ciasto z masła orzechowego Co Ewa Chodakowska poleca jeść na kolację? Pięć prostych i niskokalorycznych przepisów FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej 6 przepisów na odchudzające sałatki Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na śniadanie. Pięć przepisów Sałatka na lunch z 4 składników, która syci aż do kolacji Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na drugie śniadanie. Pięć przepisów Racuszki z jabłkiem Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery