Najprostsze ciastka

Przepis na najprostsze ciastka z płatków owsianych.

Składniki:

  • 250 g mąki (owsianej, orkiszowej, kukurydzianej)
  • 2–4 dojrzałe banany
  • słodzidło, jesli banany nie starczą (miód, ksylitol, stewia)
  • 60 ml wody
  • OPCJONALNIE: wiórki kokosowe, orzechy czy suszone owoce (zawsze dodaje :D)
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżka cukru wanilinowego (kilka kropel ekstraktu waniliowego)

Przepis:

  1. Banany obierz ze skórki i ugnieć widelcem na puree (lub blenderem). Zmiksuj z wodą, cukrem wanilinowym i jeśli dodałeś, to i słodzidełkiem.
  2. Mąkę, swoje ulubione dodatki i proszek wsyp do masy bananowej.
  3. Wymieszaj.
  4. Ciasto przełóż do foremki 22×22 cm (lub dowolnej innej, np. do muffinek) wyłożonej papierem do pieczenia.
  5. Wstaw do nagrzanego do 180 stopni piekarnika. Piecz ok. 30–35 minut do suchego patyczka.

Zobacz również: Wiosenny detoks

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Oreo fit 5 fit śniadań z płatków owsianych Tych produktów nie jedz przed treningiem 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Odchudzające przepisy: sałatka z kurczakiem i truskawkami Domowe pralinki Najlepsze orzechy na utratę wagi Fit ciasto marchewkowe Wegańskie ciasteczka Ciasto drożdżowe bez jajek, mleka i masła (wegańskie) Grilluj z głową: poznaj przepisy na dietetyczne dania z rusztu! Placki z niepalonej kaszy gryczanej Czekoladowe raw cake Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Jak przygotować zdrowe i białkowe naleśniki? Sałatka z fasolką mung Wiosenne sałatki, od których nie przytyjesz Metabolizm. Czym jest, co go spowalnia? Brownie z batatem i rodzynkami 6 przepisów na odchudzające sałatki Zdrowe dania, które możesz przygotować w 10 minut (a nawet szybciej)

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Co się zmieni w organizmie, jeżeli wzbogacisz dietę w płatki owsiane? Smoothie, które oczyszcza jelito grube i wysmukla talię FIT deser Bounty z kubeczka TARTA DAKTYLOWA Z PROTEINOWYM KREMEM KOKOSOWYM i borówkami Obłędny pudding z tapioki z wanilią, musem z mango i truskawkami Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Przepis na wrap z grillowanym kurczakiem i warzywami FIT ptasie mleczko Dlaczego warto jeść chleb Ezechiela?