Zdrowe ciasto z kaszy

Ciasto z kaszy jaglanej o smaku bananowym - ktoś chętny?

SKŁADNIKI:

  • kasza jaglana: ½ szklanki (100 g);
  • wrząca woda: 1,5 szklanki;
  • mleko roślinne: ½ szklanki;
  • kakao: 20 g;
  • banan: 1 sztuka;
  • olej kokosowy: 5 g;
  • ksylitol: ¼ szklanki (można słodzić czymś innym, np. miodem).

WYKONANIE:
Kaszę płuczemy wrzącą wodą, następnie zalewamy 1,5 szklanki (również wrzątku) i gotujemy do wchłonięcia. Dodajemy resztę składników i dokładnie blendujemy. Masę przelewamy do blachy i pieczemy 30 min w 180 st. C. Studzimy i wkładamy na min. 2 godz. do lodówki. Smacznego!

Zobacz również: Oleje roślinne - sekret zdrowia i urody

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Co jeść po porannym bieganiu? Propozycje na zdrowe i pożywne śniadanie Chia nasion czar Pieczone sajgonki wegetariańskie Tych produktów nie jedz przed treningiem Dietetyczna nutella Wegańska wuzetka idealna! Proste i smaczne wysokobiałkowe przekąski Babeczki trójkolorowe bez pieczenia Bananowy chleb Dietetyczna chałwa w 10 minut Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? Smaczne i odchudzające przekąski 4 przepisy, które sprawią, że pokochasz warzywa strączkowe Co pić zamiast kawy żeby dodać sobie energii? Oryginalne przepisy na zdrową kolację Dietetyczna domowa czekolada bez mleka Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Niedocenione superfoods, które skutecznie wpomogą utratę wagi Kilka rad jak radzić sobie z zakwaszeniem organizmu 5 propozycji na zdrowe i dietetyczne ciasteczka Zdrowe kanapki z awokado Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Wegański fast food - tortilla

Popularne w tym tygodniu:

FIT CIASTO z MASŁA ORZECHOWEGO ! FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Zdrowe ciasto z kaszy Szarlotka na diecie ? Ależ TAK (i to bez glutenu) Proste i smaczne wysokobiałkowe przekąski Racuszki z jabłkiem Co się zmieni w organizmie, jeżeli wzbogacisz dietę w płatki owsiane? Zdrowe, oryginalne i proste przepisy na śniadania Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery Tych produktów nie jedz przed treningiem Dietetyczna nutella 6 przekąsek, po które możesz sięgać po godzinie 20