Jak zacząć ćwiczyć?

No dobra. Ustaliliśmy już, że zdrowe jedzenie jest pyszne, ale jak wprowadzić aktywność fizyczna do swojego życia?  Podobnie jak to było w przypadku zmian żywieniowych.  Powoli! Wszystko chcemy zawsze o teraz i już. Teraz i już to można dostać darmowego kopa.

  1. ŚWIADOMOŚĆ. Musisz zrozumieć po co ci to całe ruszania się. Poczytaj książki, gazety, artykuły,  które mówią o korzystnym wpływie aktywności na zdrowie i samopoczucie. Taki darmowy i legalny doping.
  2. TWÓJ WYBÓR. Sam musisz się zmobilizować do treningu. Nikt cię do tego nie zmusi.  Wygrać z leniem jest ciężko, ale zawsze warto. Pamiętaj,  że po miesiącu będzie łatwiej,  a trening stanie się już nawykiem.
  3. PLAN. Realny. Nie oszukasz swojego ciała.  Pierwsze wyjście na jogging i od razu 10 km? Nic dziwnego, że tak szybko się podajesz.  Wyjdź ze świadomością: idę na spacer i może pobiegam. Marszobiegi to wspaniały początek, a ty jesteś już 3 kroki dalej, bo miałeś tylko się przejść. 

  4. ZAPLANUJ WCZEŚNIEJ. Idź spać,  że świadomością, że jutro masz trening. Uszykuj ciuchy na bieg, czy torbę na siłownię. Wszystko siedzi w naszej głowie.
  5. SZUKAJ. Jeśli siłownia ci nie odpowiada, to może basen?  Najważniejsze jest, aby coś robić.  Coś,  co sprawia Ci przyjemność.  Nie podążaj za modą,  ona się zmienia. Myśl o swoim zdrowiu, bo to ono pozwoli ci śledzić nowinki w świecie sportu.  Rób to co kochasz, nie dla osiągnięć, tylko dla endorfin, czyli uśmiechu i szczęścia. 

  6. NASTAWIENIE. Głową,  głowa i jeszcze raz głową.  Jeśli sobie wmówisz,  zanim spróbujesz, że nie dasz rady, to nie dasz. To proste. Myśl pozytywnie, a wszystko w życiu pójdzie ci łatwiej.

Zobacz również: Jakie są najzdrowsze rodzaje kawy

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Magnez a mięśnie Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Ryż, cena, policja, mięso – co mają ze sobą wspólnego? Najlepsze fryzury na siłownię Tak ćwiczą sławne modelki 3 pozycje jogi na bolące plecy Najpopularniejsze piosenki do słuchania podczas biegania Prosty sposób na wysmuklenie ud Kalendarz imprez dla biegaczy długodystansowych – półmaratony, maratony i ultramaratony

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Przysiady – prawidłowe wykonanie Ćwicząca mama jest po prostu sexy... Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Przez ćwiczenia wpadła w anemię. “Przestańcie porównywać się z innymi i zacznijcie kochać ciało, które macie”